به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت:محور دوم بین استانی تیران -سامان سه کیلومتر پیشرفت داشته است. ، سعید کاشفی با بیان اینکه یکی از طرح‌های راهسازی مهم این شهرستان،   احداث باند دوم محور تیران  (استان اصفهان  )  سامان (استان چهار محال و بختیاری) است، اظهار کرد: طول […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت:محور دوم بین استانی تیران -سامان سه کیلومتر پیشرفت داشته است.

، سعید کاشفی با بیان اینکه یکی از طرح‌های راهسازی مهم این شهرستان،   احداث باند دوم محور تیران  (استان اصفهان  )  سامان (استان چهار محال و بختیاری) است، اظهار کرد: طول کل این محور در محدوده شهرستان تیران و کرون ۲۳ کیلومتر است که بخش هایی از آن در سال‌های گذشته، احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: پروژه انتهایی محور تیران- سامان به طول ۱۵ کیلومتر باقی مانده که ۳ کیلومتر آن تا مرحله اجرای بیس پیشرفت فیزیکی داشته و پنج کیلومتر آن در مرحله خاکبرداری است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بخش اعظمی از ترافیک استان چهار محال و بختیاری به غرب استان اصفهان از این محور تأمین می‌شود، ابراز امیدواری کرد با تأمین اعتبار، پروژه تکمیل و به پایان برسد.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیان کرد: در مجموع بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ نفر در شهرهای تیران، رضوانشهر و عسگران برای این طرح اقدام به ثبت‌نام کردند که از این تعداد پس از انجام بررسی و پالایش‌های لازم افزون بر ۳ هزا متقاضی حائز شرایط فعال شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: در حال حاضر برای بالغ بر ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب انجام شده است و بیش از ۵۰۰ متقاضی به پروژه‌ها اختصاص یافتند.