به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: امسال تعداد هتل‌ها از ۱۰۵ به ۱۲۰ مورد افزایش یافته و ۲۵ مهمان‌پذیر نیز به مسافران خدمات‌رسانی می‌کند. جواد شفیعی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای استقبال از بهار و پذیرایی از مسافران نوروزی در اصفهان فراهم شده است […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: امسال تعداد هتل‌ها از ۱۰۵ به ۱۲۰ مورد افزایش یافته و ۲۵ مهمان‌پذیر نیز به مسافران خدمات‌رسانی می‌کند.

جواد شفیعی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای استقبال از بهار و پذیرایی از مسافران نوروزی در اصفهان فراهم شده است ، گفت:۶۰۰ مدرسه  و ۲۰ خوابگاه دانشجویی با ظرفیت ۲هزار نفر، برای اسکان مسافران تعبیه شده است.

وی افزود: همچنین در باغ فدک نیز پیش‌بینی لازم برای ورود ۳هزار خودروی مسافران انجام شده، همچنین مکاتبه‌ای با مناطق پانزده‌گانه شهرداری انجام شده است تا برای آماده‌سازی ۳۰ ورزشگاه‌ سرپوشیده جهت اسکان موقت، اقدامات لازم انجام شود.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با انتشار فراخوانی، واحدهای صنفی برای ارائه منازل استیجاری نوروز را انتخاب و به کمیته اسکان ستاد خدمات سفر معرفی می‌کند که تاکنون ۲۵ واحد اعلام آمادگی کردند و تعداد آنها تا ۶۰ واحد صنفی قابل افزایش است