به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان در تقدیم شهید و جانباز به پیشگاه کشور و انقلاب کم نگذاشته است. عباس حاج‌رسولی‌ها در آیین افتتاح و آغاز به‌کار پروژه‌های منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اصفهان در دوران هشت سال دفاع مقدس کم نگذاشت، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان در تقدیم شهید و جانباز به پیشگاه کشور و انقلاب کم نگذاشته است.

عباس حاج‌رسولی‌ها در آیین افتتاح و آغاز به‌کار پروژه‌های منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اصفهان در دوران هشت سال دفاع مقدس کم نگذاشت، گفت: یک دهم شهدا، جانبازان کشور به استان اصفهان اختصاص دارد، در حالی که اصفهان یک شانزدهم جمعیت کشور را دارد که نشان می‌دهد اصفهانی‌ها به صورت ویژه برای انقلاب سرمایه‌گذاری کردند.

وی بیان کرد: اگر جان‌فشانی و ایثار شهدا نبود امروز نمی‌توانستیم از طریق چنین رویدادهایی به مردم و کشور خدمت‌رسانی کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های مختلف، نتیجه فعالیت شوراها به‌عنوان نمایندگان مردم افزود: اصفهان در تقدیم شهید و جانباز به پیشگاه کشور و انقلاب کم نگذاشت و به‌طور ویژه برای آن سرمایه‌گذاری کرد.

عضو شورای اسلمی شهر اصفهان گفت: هر اقدام و برنامه‌ای در کشور باید طبق نظر مردم انجام شود و قدرت تصمیم‌گیری فقط در دست نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شوراها به‌عنوان نمایندگان مردم باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: فعالیت شوراها از سال ۷۸ تا امروز نتایج قابل‌توجهی برای کشور داشته که افتتاح پروژه‌های مختلف از جمله آن‌هاست و امیدواریم در آینده شاهد تحقق سایر پروژه‌ها نیز باشیم.