به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی فرارسیدن میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) و هفته اطعام نیازمندان و اکرام یتیمان را تبریک گفت. ، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان اصفهان، در پیامی با تبریک فرارسیدن میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: نیمه ماه مهمانی خدا فرا رسید و خوان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی فرارسیدن میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) و هفته اطعام نیازمندان و اکرام یتیمان را تبریک گفت.

، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان اصفهان، در پیامی با تبریک فرارسیدن میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: نیمه ماه مهمانی خدا فرا رسید و خوان گسترده برکت، با میلاد مظهر جود و کرم، رنگ و صفایی دیگر یافت و اولین گل بوستان معطر شیر خدا، علی (ع) و زهرای اطهر (س) قدم به گیتی گذاشت.

متن پیام به شرح زیر است: ماه مبارک رمضان درحالی به نیمه می رسد که در آغوش چشمه “کوثر” یک شاخه گل محمدی روییده و در نیمه ماه مهربانی، آغاز بهار است.

سالروز ولادت “کریم آل طاها” که از عطر سخاوت و بخشندگی اش، بوی کرامت ساقی کوثر استشمام می شود، به نام روز اکرام و ایتام نامگذاری شده تا تمامی مسلمانان همواره تلاش کنند با تامل در سیره نورانی امام حسن مجتبی(ع) حقیقت کمک مومنانه که همانا انفاق و دستگیری از نیازمندان، با حفظ عزت و کرامت فرد نیازمند است، گسترده تر شده و با پیروی از سیره اخلاقی ایشان، فرهنگ حمایت از نیازمندان، ایتام و فقرا در جامعه اسلامی نهادینه شود.

همچون آنان که عنان مرکب دل را به دست خاندان پیامبر صلی الله و علیه و آله و سلم سپرده‏ اند و همواره به محرومان لبخند می‏زنند و بر چشم‏های منتظرشان سفره می‏ گسترانند.

اینجانب فرارسیدن پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، ولادت باسعادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی هم استانی های مومن و روزه دار تبریک عرض نموده، از درگاه حضرت حق خواستارم در این ماه بندگی همه ی ما را از سرچشمه زلال معرفت این امام همام سیرآب نماید، انشاءالله.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان