به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،وزیر ارتباطات از اختصاص بسته رایگان استفاده از شاد برای معلمان خبر داد و گفت: معلمان عزیزی که از شاد استفاده می‌کنند، می‌توانند تا سقف ۳۰ گیگابایت رایگان استفاده کنند. عیسی زارع‌ پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت با تبریک روز معلم گفت: به […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،وزیر ارتباطات از اختصاص بسته رایگان استفاده از شاد برای معلمان خبر داد و گفت: معلمان عزیزی که از شاد استفاده می‌کنند، می‌توانند تا سقف ۳۰ گیگابایت رایگان استفاده کنند.

عیسی زارع‌ پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت با تبریک روز معلم گفت: به مناسبت روز معلم برای معلمان عزیزی که از طریق «شاد» با دانش‌آموزان در ارتباط هستند، بسته رایگان استفاده از شاد را در تعامل با اپراتورهای ارتباطی طراحی کردیم که معلمان عزیزی که از شاد استفاده می‌کنند، می‌توانند تا سقف ۳۰ گیگابایت رایگان استفاده کنند.

وی افزود: این بسته به شکل خودکار برای کاربران شاد فعال می شود و نیاز به ثبت‌نام هم ندارد.

زارع پور همچنین در مورد ساخت پایگاه فضایی در جنوب کشور تصریح کرد: پایگاه پرتاب فضایی چابهار، استراتژیک و راهبردی در صنعت فضایی کشور خواهد بود که ساخت آن در همین دولت کلید خورد و امیدواریم امسال فاز اولش را به اتمام برسانیم و اولین پرتاب را تا پایان امسال انجام دهیم.