به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران پلیس در سازمان اطلاعات این فرماندهی یکی از اوباش متواری و سطح دار معروف دستگیر شد. سرهنگ  مسعود طریفی بیان داشت: در پی وصول دستور قضائی پیرامون جلب محکوم متواری و اوباش به نام و سطح دار و از مجرمان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران پلیس در سازمان اطلاعات این فرماندهی یکی از اوباش متواری و سطح دار معروف دستگیر شد.

سرهنگ  مسعود طریفی بیان داشت: در پی وصول دستور قضائی پیرامون جلب محکوم متواری و اوباش به نام و سطح دار و از مجرمان سابقه دار، اقدامات لازم جهت دستگیری این متهم در دستور کار سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی و کار اطلاعاتی دقیق موفق شدند متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را حین تردد در یکی از بازارهای سطح شهر دستگیر کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام و خاطر نشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش از اولویت های اصلی پلیس بوده و مأموران انتظامی قاطعانه و در چارچوب قانون با برهم زنندگان نظم عمومی و مخلان آسایش و امنیت شهروندان برخورد می کنند.