به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،با حضور مدیر مخابرات مرکز استان، پروژه فیبر نوری در مجموعه ساختمان های الهیه اصفهان به بهره برداری رسید. ، رامین خمسه در این مراسم با اشاره به لزوم تجهیز ساختمان ها به فناوری های ارتباطی جدید گفت: مخابرات منطقه اصفهان آماده است  ساختمانهای متراکم و انبوه را به فیبرنوری مجهز […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،با حضور مدیر مخابرات مرکز استان، پروژه فیبر نوری در مجموعه ساختمان های الهیه اصفهان به بهره برداری رسید.

، رامین خمسه در این مراسم با اشاره به لزوم تجهیز ساختمان ها به فناوری های ارتباطی جدید گفت: مخابرات منطقه اصفهان آماده است  ساختمانهای متراکم و انبوه را به فیبرنوری مجهز نماید.

وی ضمن بیان ویژگی ها و امتیازات سرویس اینترنت مبتنی بر فیبرنوری نسبت به سرویس ADSL افزود: نیاز اقشار مختلف مردم به شبکه پایدار، امن و با سرعت و کیفیت بالا از طریق این سرویس فراهم خواهد بود و سرعتهای چند برابری در استفاده از تانوما قابل تجربه خواهد بود.

در ادامه جلسه، ابوذر فتاحی رییس مخابرات ناحیه جنوب اصفهان نیز به تشریح وضعیت اجرای فیبرنوری و دسترسی ساکنین مجموعه های مسکونی الهیه به فیبرنوری پرداخت و از سرعت عمل و تلاشها و زحمات پرسنل مراکز مخابراتی این ناحیه تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکر است مدیر مخابرات مرکز استان پس از این جلسه با حضور در منزل یکی از مشترکین، ضمن تحویل سرویس FTTH، سرعت بالای این فناوری جدید را تست کرد.

گفتنی است، در این جلسه که تعدادی از هیات مدیره این مجموعه و همچنین تعدادی از مدیران و روسای مراکز مخابراتی نیز حضور داشتند، از جانب هیات مدیره ساختمان از تسریع مخابرات در اتصال این ساختمان به شبکه فیبر نوری تقدیر و تشکر شد.