به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از توقیف محموله ۵۰ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ نعمت خلیلی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی و  بخش انتظامی حبیب آباد در راستای مبارزه قاطع با ورود هرگونه کالای قاچاق و غیرمجاز، حین کنترل خودروهای عبوری  در یکی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از توقیف محموله ۵۰ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ نعمت خلیلی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی و  بخش انتظامی حبیب آباد در راستای مبارزه قاطع با ورود هرگونه کالای قاچاق و غیرمجاز، حین کنترل خودروهای عبوری  در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و به منظور بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران  پس از هماهنگی با مرجع قضائی  به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه تعداد ۲ هزار و ۵۵۹ قلم انواع لوازم آرایشی، ۹۶۰ عدد کیف، ۲هزار و ۴۰۰ عدد هندزفری و ۲۶۷ قطعه لوازم یدکی خودرو که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به این که کارشناسان  مربوطه ارزش محموله کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.