به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان علت واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور کوهپایه که منجر به جان باختن ۳ سرنشین آن شد را تشریح کرد. سرهنگ علی مولوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان علت واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور کوهپایه که منجر به جان باختن ۳ سرنشین آن شد را تشریح کرد.

سرهنگ علی مولوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور کوهپایه بلافاصله ماموران پلیس راه  برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل گفت: در این حادثه که در ۵ کیلومتری محور کوهپایه به اصفهان رخ داده بود متاسفانه  ۳ نفر از سرنشینان خودرو از جمله یک نوزاد۲ ماهه و یک کودک ۲ ساله به همراه یکی دیگر از سرنشینان خودرو در دم جان خود را از دست دادند .

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد:  کارشناسان پلیس راه  پس از بررسی دقیق صحنه در نهایت عدم توجه به جلو راننده خودرو  ناشی از خستگی و خواب آلودگی که باعث منحرف شدن خودرو از مسیر اصلی و واژگونی آن شده بود را علت اصلی این حادثه اعلام کردند .

این مقام انتظامی در پایان افزود : با بررسی وضعیت زمان رانندگی راننده مشخص شد، با توجه به اینکه فقط ۵ کیلومتر از شهر کوهپایه دور شده از توقف در شهر و استراحت خودداری کرده و به رانندگی خود ادامه داده و متاسفانه مکان این حادثه ۱۰۰ متربعد از مجتمع رفاهی “ستاره کویر” محور کوهپایه بوده و این موضوع به این معنی است که راننده خودرو با وجود خستگی و خواب آلودگی از توقف در محل مجتمع رفاهی خودداری و اصرار به رانندگی با همان حالت کرده که  باعث رقم خودرون این حادثه تلخ شده است .