به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دوره افول صهیونیست‌ها با انقلاب اسلامی آغاز شد، امام راحل یکی از راهبردهای دائمی انقلاب را مقابله با اسراییل قرار دادند. سرلشکر باقری در آئین تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی بیان داشت: ملت ایران روز گذشته به برکت عملیات بی نظیر طوفان الاقصی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دوره افول صهیونیست‌ها با انقلاب اسلامی آغاز شد، امام راحل یکی از راهبردهای دائمی انقلاب را مقابله با اسراییل قرار دادند.

سرلشکر باقری در آئین تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی بیان داشت: ملت ایران روز گذشته به برکت عملیات بی نظیر طوفان الاقصی و برکت خون شهید زاهدی وهمرزمانش روز قدس بی نظیری را در تاریخ انقلاب وجهان خلق کردند تا آمریکا جنایتکار و صهیونیست ظالم و کودک کش بداند عمر این رژیم به سرآمده است و راه دوری تا نابودی این رژیم نیست.

وی با بیان اینکه اصفهان دیار شهیدان بزرگ و شهیدان انقلاب ودفاع مقدس است، افزود: سردار شهید زاهدی پس از ۴۳ سال مجاهدت شبانه روزی جان خود را فدای اسلام وانقلاب اسلامی و آزادی قدس شریف کرد.

وی گفت: امروز در کنار پیکر مطهر این شهید همچون شهدای دیگر بزرگ اصفهان خرازی، ردانی پور حبیب الهی همت کاظمی حجازی اقارب پرست و ده‌ها شهید فرمانده و ۲۴ هزار شهید گلگون کفن این استان بی نظیر کشور در میدان جهاد وشهادت گردهم آمدیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: در مراسم تشییع شهیدی گردآمده ایم که همرزم و یاور دائمی شهیدان سلیمانی، همدانی و همه شهدای بزرگ آزادی قدس شریف و مقابله با رژیم صهیونیستی بود.

وی بیان کرد: مروری بر زندگی ننگین رژیم صهوینیستی نشان دهنده دو دوره مشخص است دوره اول دوره اوج گیری ودوره بعد زوال اوست وصهیونیست‌ها وآزژانس بین الملل پس از ۵۰ سال کار وزمینه سازی با کشتار مبهم هولوکاست است.

سرلشکر باقری ادامه داد: قبله اول مسلمین را حکومتی جاعل با کمک‌های آمریکا واروپای ریاکار ایجاد کرد و این رژیم قدرت گرفت بطوریکه در مقابل نظام ارتش‌های عربی هر کدام بیش از شش روز دربرابرآن دوام نیاوردند.

وی با اشاره باینکه دوره افول صهیونیست‌ها با انقلاب اسلامی آغاز شد، گفت:امام بزرگوار یکی از راهبردهای مهم را مقابله با این رژیم قرار دادند و روز قدس را برای نمایش احساسات مسلمانان علیه این رژیم قرار دادند، در دوره رهبری امام خامنه‌ای عزیزی با شکلگیری نیروی قدس سپاه روال شکل گیری مقاومت اسلامی جان تازه‌ای پیدا کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: جریان‌های غیراسلامی وکم توان به مرور به حاشیه رفتند و جریان‌های اصیل اسلامی همچون حزب الله لبنان و حماس در فلسطین به میدان آمدند و از ۳۰ سال پیش تاکون روز به روز براین قدرت افزوده شده است.

وی گفت: دشمنی که اساس وبنیادش برقدرت اطلاعاتی و تکیه برحمایت و پشتیبانی آمریکای جنایتکار واروپا بنا گذشته شده است؛ در این عملیات رزمندگان با حداقل تلفات، تلفات چشمگیری به دشمن وارد کردند وبه سرزمین بازگذشتند.

سرلشگر باقری بیان داشت:طوفان الاقصی بخش کوچکی از این کوه یخ بزرگ را نمایان کرد، این عملیات، عملیاتی بی نظیر و بدون نقصی بود که توسط ۱۰۰۰ نفر رزمنده انجام شد، ملتی که در محاصره کامل بودند در یک عملیات غافلگیرانه به صهیونیست‌ها هجوم بردند و شکست ترمیم ناپذیر را بر پیکره رژیم وارد کردند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: طوفان الاقصی عملیاتی بی نظیر است که توسط حداکثر هزار نفر رزمنده که بیش از ۱۵ سال در محاصره کامل بودند به صهیوینست‌های دندان مسلح هجوم بردند و شکست ترمیم ناپذیر را به دشمن تحمیل کردند.