به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تعامل با کشورهای عضو ACD می‌تواند راهی برای پیشرفت عملی در حوزه‌های مختلف اقتصادی داشته باشد. ، وحید فولادگر در حاشیه دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا، در مورد نقش گفتگو در حل مشکلات اقتصادی و تجاری کشورها اظهار کرد: […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تعامل با کشورهای عضو ACD می‌تواند راهی برای پیشرفت عملی در حوزه‌های مختلف اقتصادی داشته باشد.

، وحید فولادگر در حاشیه دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا، در مورد نقش گفتگو در حل مشکلات اقتصادی و تجاری کشورها اظهار کرد: گفتگو می‌تواند مقدمه‌ای باشد تا در آینده نهادی تأثیرگذار داشته باشیم و به اهداف اجلاس نزدیک شویم. بی‌شک گفتگوها در سطوح مختلف برای هر نهادی تأثیرگذار و کمک‌کننده است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: ترویج گفتگو در مورد موضوعات گوناگون در کشور نظرات را به هم نزدیک می‌کند و این روند تفکرات، تصمیمات و نتایج بزرگ‌تری را در پی دارد. معرفی پتانسیل‌های موجود در ایران و شهر اصفهان در حوزه‌های مختلف به کشورهای آسیایی باعث هم‌افزایی خواهد شد و ارتقای توانمندی قاره آسیا را در پی دارد.

او اضافه کرد: با همکاری‌هایی که بین فعالان اقتصادی کشور و در سطح بین‌الملل انجام می‌شود پتانسیل‌های عملی در کنار پتانسیل‌های تئوری پیشرفت می‌کنند.

وحید فولادگر پیرامون برگزاری اجلاس رؤسای اتاق‌های بازرگانی ACD عنوان کرد: باتوجه‌به شرایط تحریمی بخش خصوصی می‌تواند اثربخش‌تر عمل کند چرا که شرایط در این حوزه اندکی سهل‌تر از شرایط برای دولت‌ها است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: برگزاری این اجلاس توسط اتاق بازرگانی اصفهان فرصتی بود که توانمندی‌های شهر و استان اصفهان به کشورهای دیگر شناسانده شود و به فعالان اقتصادی کمک‌کننده باشد تا شاهد رونق در اقتصاد باشیم.