به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از دستگیری ۵۰ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد افیونی و کشف ۵۱کیلو مواد مخدر از زمان شروع طرح نوروز تا به امروز توسط ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ محمود رضا صادقی گفت: با اجرای طرح نوروزی ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای جلب رضایت شهروندان، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از دستگیری ۵۰ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد افیونی و کشف ۵۱کیلو مواد مخدر از زمان شروع طرح نوروز تا به امروز توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمود رضا صادقی گفت: با اجرای طرح نوروزی ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای جلب رضایت شهروندان، یگان های اجرایی شهرستان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر ، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد که تعداد۵۰ نفر خرده فروش و معتاد متجاهر  در این طرح دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه معتادان متجاهر پس از سیر مراحل قانونی و غربالگری تحویل کمپ ماده ۱۶ شدند و خرده فروشان مواد مخدر نیز برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند  اظهار داشت: از خرده فروشان مواد مخدر مجموعاً ۵۱ کیلو مواد افیونی نیز کشف شد.

سرهنگ صادقی گفت: یکی از دغدغه ها و مطالبه های مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی تفرجگاه ها می باشد از شهروندان خواست ، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و با تلفن ۱۹۷ پلیس ما باشند.