به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ حسین بساطی  بیان داشت : طرح برخورد با فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر و پیشگیری از گسترش کانون های جرم در سطح شهرستان اصفهان و پاکسازی محلات آلوده  در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی  بیان داشت : طرح برخورد با فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر و پیشگیری از گسترش کانون های جرم در سطح شهرستان اصفهان و پاکسازی محلات آلوده  در کلانتریهای تابعه این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتریهای تابعه پس از شناسایی کانون های خرید و فروش و استعمال مواد مخدر در برخی از مناطق شهرستان اصفهان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل های مورد نظر اعزام و در چند عملیات منسجم و هماهنگ موفق به دستگیری ۳ خرده فروش و کشف ۲ کیلو و ۶۷۰ گرم انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: در این طرح همچنین ۵ معتاد جمع آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.