به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارق سیم برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان لنجان و اعتراف متهم به ۲۲ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان لنجان  که باعث ایجاد اختلال در برق رسانی برخی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارق سیم برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان لنجان و اعتراف متهم به ۲۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان لنجان  که باعث ایجاد اختلال در برق رسانی برخی از مناطق این شهرستان شدهبود بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تلاش برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت انتظامی طی گشت زنی های فعال و هدفمند خود در سطح شهر فردی که در حال سرقت سیم و کابل های برق معابر بود را مشاهده و در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: متهم دستگیر شده برا انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شد که در نهایت با ارائه مدارک و مستندات به ۲۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان لنجان اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: از شهروندان  می خواهیم درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک همچون قطع سیم و کابل های برق توسط اشخاص را از طریق تماس با شماره۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.