به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سارق اموال مدارس شهر کاشان با اعتراف یه ۱۱ فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس آگاهی خبر داد. سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال برخی از مدارس در سطح شهر کاشان، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سارق اموال مدارس شهر کاشان با اعتراف یه ۱۱ فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال برخی از مدارس در سطح شهر کاشان، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: تلاش پلیس برای دستگیری عامل این سرقت ها ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی هویت سارق را شناسایی و در نهایت در یک عملیات ضربتی و کاملا هماهنگ متهم را دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: سارق در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۱ فقره سرقت از مدارس سطح شهر اقرار که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.