به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ صادق کاظمزاد بیان داشت : درراستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسواران متخلف، ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت‌زنی فعال و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ صادق کاظمزاد بیان داشت : درراستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسواران متخلف، ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت‌زنی فعال و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد پلاک را در حال تردد مشاهده و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، موتورسیکلت مذکور قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبرگمرکی است که نسبت به توقیف آن اقدام و جهت اقدامات قانونی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیفی را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، یادآور شد: عزم پلیس در برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه جدی است و قاطعانه و در چارچوب قانون با آن ها برخورد می کند.