به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از توزیع ۱۲  هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان خبرداد. کریم زارع گفت:همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت قائم(عج)، ۵ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان اصفهان افتتاح و ۱۲ هزار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از توزیع ۱۲  هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان خبرداد.

کریم زارع گفت:همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت قائم(عج)، ۵ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان اصفهان افتتاح و ۱۲ هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.

وی از آغاز طرح اطعام مهدوی خبر داد و اظهار داشت: برای پنجمین سال متوالی همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) طرح اطعام مهدوی در سراسر استان با افتتاح ۵ آشپزخانه آغاز بکار کرد و نیکوکاران با توزیع غذای گرم به سفره خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان برکت بخشیدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه این پویش با هدف ترویج فرهنگ اطعام نیازمندان در حال اجراست، ادامه داد: خیران با همکاری مراکز نیکوکاری، مساجد، حسینیه ها، هیئات مذهبی و انجام اقداماتی مانند توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی می توانند علاوه بر تامین معاش خانوارهای تحت حمایت از این فرصت خیر در ماه مبارک رمضان بهره مند شوند.

وی با اشاره به بهره گیری حداکثری خیران از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان و نقش آفرینی موثر در توسعه و جریان سازی خیر و احسان، افزود: پیش بینی می کنیم امسال همزمان با اجرای پویش اطعام مهدوی، نیکوکاران در ۲۴۰ آشپزخانه برای تهیه و توزیع یک میلیون و ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده، همچنین ۸۰ هزار بسته معیشتی اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با دعوت از عموم مردم در پویش اطعام مهدوی با هدف کمک به معاش نیازمندان در ماه پرفضیلت رمضان، گفت: خیران می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری ۱#*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نذورات خود را واریز و به سفره ایتام و نیازمندان برکت دهند.