به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی استان اصفهان از تمهیدات و تدابیر ویژه پلیس راه و راهور استان برای تردد ایمن و بدون حادثه برای مسافران نوروزی در راه های شهری و برونشهری این استان خبر داد. ، سردار حمید علینقیان پور در جلسه شورای راهبری تصادفات که با حضور رئیس پلیس راه فراجا برگزار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی استان اصفهان از تمهیدات و تدابیر ویژه پلیس راه و راهور استان برای تردد ایمن و بدون حادثه برای مسافران نوروزی در راه های شهری و برونشهری این استان خبر داد.

، سردار حمید علینقیان پور در جلسه شورای راهبری تصادفات که با حضور رئیس پلیس راه فراجا برگزار شد گفت: بحمد الله  ماموریت های مهمی همچون  راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن های نیمه شعبان را با تمهیدات ویژه انتظامی و ترافیکی به خوبی و در نهایت نظم و امنیت پشت سر گذاشتیم و در ادامه ماموریت بزرگ انتخابات را  پیش رو داریم که آن هم انشاءالله در سایه نظم و امنیت  کامل اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموعه پلیس راه و راهور مرتب در حال انجام ماموریت هستند اظهار داشت:  بلافاصله بعد از ماموریت بزرگ انتخابات، ماموریت چهارشنبه آخر سال و همچنین برقراری نظم ترافیک در شب های ماه مبارک رمضان ، شب های قدر و سفرهای نوروزی را داریم و این ماموریت ها همچنان در طول سال ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ارتباط مستقیم پلیس راه و راهور با مردم تاثیر آنان در احساس امنیت و رضایتمندی مردم گفت: به همین جهت  در بحث تامین نیروی انسانی و تجهیزات  نهایت دقت صورت گرفته تا بهترین خدمات را ارائه کنیم و در موضوع کاهش تصادفات به توفیقات خوبی دست یابیم.

سردار علینقیان پور تصریح کرد: استان اصفهان به دلیل قرار گرفتن در مرکزیت کشور نقطه اتصال شرق و غرب ، شمال به جنوب و بالعکس است و به همین دلیل تقریباً در تمام طول ایام سال جاده های این استان پر تردد است  و مسافرت های زیادی هم به داخل شهرهای گردشگرپذیر صورت می گیرد  که بعضاً باعث ترافیک سنگین در این شهرها می شود و  بنابر این می طلبد که برنامه ها و تدابیر ویژه ای برای تامین نظم و روانسازی ترافیک در راه های شهری و برونشهری این استان اتخاذ شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه به برخی از اقدامات مؤثر در پلیس راه و راهور این فرماندهی به منظور کنترل تخلفات و کاهش جان باختگان ناشی از تصادفات اشاره کرد و گفت: اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز در معابر شهری و برونشهری از جمله در بزرگراه ها و آزادراه ها و به ویژه در فاصله ۳۰ کیلومتری مراکز شهرها، ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی، مسئولیت سازی  برای دستگاه های ذی ربط در استان، شناسایی و پیگیری جهت رفع نقاط حادثه خیز، آموزش و اقدامات فرهنگی در فضای مجازی با هماهنگی سایر دستگاه ها و همچنین طرح های ابتکاری  نوآورانه از مهمترین اقداماتی هستند که در پلیس های مذکور دنبال شده است.

سردار علینقیان پور به موضوع هوشمند سازی در پلیس راهور و راه استان اشاره کرد و بیان داشت: به طور میانگین روزانه در مرکز شهرک آزمایش پلیس  راهور استان اصفهان بیش از ۷ هزار خدمت به مردم ارائه می شود و تمام این خدمات با استفاده از سامانه های هوشمند صورت گرفته که رضایتمندی مردم را نیز در پی داشته است.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه از تمهیدات و تدابیر ویژه پلیس راه و راهور استان برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: امیداوارم اتخاذ تصمیمات شورای راهبری تصادفات استان منجر به تردد ایمن و بدون حادثه برای مسافران نوروزی شده  و سال آینده، نوروزی با کمترین حادثه را در راه های شهری و برونشهری استان تجربه کنیم .