به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: تخصیص ارز برای واردات خودرو بر اساس لایحه دولت و مصوبه مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام، تبدیل به قانون شده است. ، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی علنی امروز (سه‌شنبه ۱۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی پس از بررسی سوال جلال رشیدی کوچی از […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: تخصیص ارز برای واردات خودرو بر اساس لایحه دولت و مصوبه مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام، تبدیل به قانون شده است.

، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی علنی امروز (سه‌شنبه ۱۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی پس از بررسی سوال جلال رشیدی کوچی از وزیر صمت در خصوص واردات خودرو خطاب به وزیر صمت، گفت: دوستانمان در بانک مرکزی می‌گویند که سهم ارز مربوط به واردات خودرو را در اختیار صنایع قرار دادیم که اولویت‌بندی با شما است.

 

وی با اشاره به اینکه نماینده سوال‌کننده از وزیر صمت مهلت سه ماه داد تا موضوع واردات خودرو انجام شود، اظهار کرد: ان شاء الله تا عید این موضوع را پیگیری کنید تا حل و فصل شود.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تخصیص ارز برای واردات خودرو بر اساس لایحه دولت و مصوبه مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام، تبدیل به قانون شده است، لذا قطعاً جلسه دیگری در صحن مجلس برای این موضوع نمی‌گذاریم، مگر آنکه به صورت جدی و از مسیر قانونی واگذاری ارز به واردات خودرو را پیگیری کنیم.