به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان گفت: واحدهای صنفی براساس قوانین بالا دستی، قانون عفاف و حجاب و مصوبه شورای اداری استان نباید به افراد بدون حجاب خدمات ارائه کنند. ، جواد محمدی فشارکی با تاکید بر اینکه متصدیان واحدهای صنفی هم باید حجاب داشته باشند، اظهار داشت: همه واحدهای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان گفت: واحدهای صنفی براساس قوانین بالا دستی، قانون عفاف و حجاب و مصوبه شورای اداری استان نباید به افراد بدون حجاب خدمات ارائه کنند.

، جواد محمدی فشارکی با تاکید بر اینکه متصدیان واحدهای صنفی هم باید حجاب داشته باشند، اظهار داشت: همه واحدهای صنفی شهرستان از طریق جلسات مختلف در جریان قوانین و رعایت عفاف و حجاب قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه از طریق پیامک هم به همه اعضا و اتحادیه‌ها اطلاع رسانی لازم شده، گفت: با حضور مسئولان دولتی، انتظامی و قضائی جلسات توجیهی مختلفی با رؤسای اتحادیه و اعضای هیأت مدیره مجتمع‌ها برگزار شده و نسبت به اجرای قانون توجیه شده اند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان افزود: در روزهای آینده هم در ورودی واحدهای صنفی پوستر رعایت حجاب و خدمات ندادن به افراد بی حجاب همراه با ذکر تمامی قوانین نصب می‌شود.

محمدی تاکید کرد: اگر متصدیان و کارکنان واحدهای صنفی و مجتمع‌های تجاری حجاب نداشته باشند واحد صنفی آن‌ها در گام نخست پلمب و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی گفت: اگر صاحبان واحدهای صنفی به افراد بدون حجاب خدمات دهند در مرحله نخست تذکر و اخطار دریافت می‌کنند و در صورت تکرار واحد آن‌ها پلمب می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان افزود: بازرسی اتاق اصناف از مهر پارسال طرح برخورد با بی حجابی را در واحدهای صنفی آغاز و از نیمه دوم فروردین ماه تشدید کرده است.

محمدی با یادآوری این که ۱۲۰ هزار واحد صنفی در شهرستان اصفهان فعال هستند گفت: در اصفهان بیش از ۹۹ درصد به قانون احترام می‌گذارند و از زمان اجرای طرح فقط ۶۹ واحد صنفی پلمب شده اند.