به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر محصولات پوشش‌دار و نهایی نورد سرد فولاد مبارکه از انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده (شات‌دان) شش‌ماهه اول خطوط گالوانیزه و رنگی در خرداد ۱۴۰۲ خبر داد. مدیر محصولات پوشش‌دار و نهایی نورد سرد فولاد مبارکه از انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده (شات‌دان) شش‌ماهه اول خطوط گالوانیزه و رنگی در خرداد ۱۴۰۲ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر محصولات پوشش‌دار و نهایی نورد سرد فولاد مبارکه از انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده (شات‌دان) شش‌ماهه اول خطوط گالوانیزه و رنگی در خرداد ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیر محصولات پوشش‌دار و نهایی نورد سرد فولاد مبارکه از انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده (شات‌دان) شش‌ماهه اول خطوط گالوانیزه و رنگی در خرداد ۱۴۰۲ خبر داد.

محسن زارع در این باره اظهار داشت: با تلاش کارکنان فولاد مبارکه و پیمانکاران و شرکای کسب‌وکار این شرکت، تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده هفت‌روزه واحد گالوانیزه با انجام حدود ۸۲۰۶ نفر ساعت و تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده هفت‌روزه خط ورق رنگی نیز با انجام ۵۰۶۰ نفر ساعت با موفقیت و کیفیت قابل‌قبول در فضایی کاملاً ایمن انجام شد.

در همین زمینه علیرضا گندمکار، رئیس واحد گالوانیزه فولاد مبارکه نیز گفت: حجم بسیار زیاد فعالیت‌ها و محدود بودن زمان انجام فعالیت‌ها نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و برگزاری جلسات متعدد قبل از شات‌دان و حین انجام آن داشت. همکاران در واحد گالوانیزه با مشارکت دفتر فنی تعمیرات توانستند با اتکا به دانش و تجربه خود و توان و تخصص کارکنان و پیمانکاران، همه اهداف شات‌دان را با موفقیت محقق سازند.

یدالله کوهی، رئیس واحد رنگی فولاد مبارکه نیز ضمن ابراز رضایت از کیفیت عملکرد کارکنان و پیمانکاران در شات‌دان خط رنگی اظهار داشت: رفع تداخل فعالیت‌های کاری در شات‌دان و انجام فعالیت‌ها به‌صورت ایمن در این شات‌دان مرهون کنترل دقیق برنامه‌های تعمیراتی و پایش برنامه کنترل پروژه در حین شات‌دان بود که همکاران در واحد ورق رنگی توانستند به‌خوبی آن را به انجام برسانند.

افشین نادری‌مهر، سرپرست تعمیرات واحدهای گالوانیزه و رنگی فولاد مبارکه نیز گفت: از مهم‌ترین فعالیت‌های واحد گالوانیزه می‌توان به تعویض ۲۲ عدد غلتک کوره آنیل، تعویض ۳۰ عدد رادیان تیوب معیوب کوره، سرویس ۶۵ عدد مشعل کوره، تعویض آند مربوط به الکترو کلینینگ، تعویض رول‌ها و برس‌های قسمت شست‌وشو، تخلیه مذاب حوضچه زینک‌پات، ترمیم و نسوزکاری حوضچه مذاب، ترمیم و نسوزکاری کوره، تخلیه لایروبی و تمیزکاری کولینگ تاور، سرویس ۴۴ عدد موتور کوره و کالیبره ۶۰ عدد سنسور اشاره کرد.

وی مهم‌ترین فعالیت‌های تعمیراتی در واحد ورق رنگی را به شرح ذیل برشمرد: تعویض ۸ عدد غلتک بریدل و ۱۶ عدد غلتک و برس قسمت شست‌وشو و ۱۰ عدد غلتک واتر کوئنچ، نصب و راه‌اندازی سیستم هشدار L.E.L، سرویس مکانیکال کامل ۱۸ عدد فن، سرویس ۳۲ عدد موتور و دمونتاژ و کالیبره ۲۱ عدد سنسور ابزار دقیق، نصب تابلوپاور سنتر خط جدید ریکویلینگ، دمونتاژ و مونتاژ و شات‌بلاست سگمنت خروجی، تعویض و تعمیر مشعل‌های زباله‌سوز خط، تست ترک ۳۶ عدد غلتک آکومولاتورهای خط، دمونتاژ کامل مسیر بخار خطوط گالوانیزه و ورق رنگی و اصلاح و نصب اکسپنشن آن‌ها.

افشین نادری‌مهر در خاتمه از حمایت‌های مدیریت ناحیه نورد سرد و تلاش کارکنان واحدهای گالوانیزه و رنگی و همچنین از همکاری واحدهای دفتر فنی تعمیرات، تعمیرات مرکزی، بازرسی فنی، تعمیرگاه مرکزی، تعمیرات نسوز نواحی و سایر همکاران و پیمانکاران که در تحقق این مهم ایفای نقش نمودند، تشکر و قدردانی کرد.