به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ضمن اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌ها در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری، از نظارت مستمر صنایع توسط تیم‌های گشت و نظارت اداره کل محیط زیست خبر داد. ، منصور شیشه فروش ضمن اشاره به تشکیل کارگروه هماهنگی اضطرار آلودگی هوای استان، گفت: طبق پیش‌بینی‌ها […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ضمن اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌ها در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری، از نظارت مستمر صنایع توسط تیم‌های گشت و نظارت اداره کل محیط زیست خبر داد.

، منصور شیشه فروش ضمن اشاره به تشکیل کارگروه هماهنگی اضطرار آلودگی هوای استان، گفت: طبق پیش‌بینی‌ها فردا و پس فردا (بیست و یکم و بیست و دوم آذرماه) به علت سکون و پایداری جو، اَبرناکی و وارونگی دما شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: همچنین پیش بینی شده در روز چهارشنبه افزایش غلظت آلاینده‌ها بیشتر شود، اما طبق پیش‌بینی هواشناسی بعدازظهر چهارشنبه با عبور یک موج ناپایدار شاهد بارش باران و برف در مناطق جنوب وغرب استان خواهیم بود و زبانه‌های این موج به مرکز استان نیز نفوذ خواهد داشت و از شدت غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: پنجشنبه نیز بارش برای شهراصفهان پیش بینی شده است.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: برای فردا و پس فردا (بیست و یکم و بیست و دوم آذرماه) توصیه می‌شود شهروندان و بویژه بیماران از تردد غیرضروری پرهیز و در صورت تردد از ماسک استفاده کنند.

وی در خصوص اجرای طرح زوج و فرد متذکر شد: طرح زوج و فرد از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و از ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در شهر اصفهان اجرا خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: به صنایعی که در شعاع ۵۰ کیلومتری فعالیت دارند ابلاغ شده تا فعالیت خود را کاهش دهند.

شیشه فروش اظهار کرد: ورزش همگانی و مدارس در محیط های باز توصیه نمی‌شود همچنین صبحگاه مدارس در فضای بسته برگزار و اردوهای دانش‌آموزی نیز به زمان دیگری موکول خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متناسب با شاخص‌های و پیش‌بینی‌ها تصمیم‌گیری و اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از افزایش نظارت محیط زیست خبر داد و عنوان کرد: شهرداری‌ها نیز موظف هستند ناوگان حمل و نقل عمومی را تقویت کنند و نظارت بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.