به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفای استان اصفهان در پی حمله تروریستی رژیم پلید صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی پیام تسلیتی صادر کرد. بسم رب الشهدا والصدیقین «ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» آل عمران -۱۶۹ شهادت سرداران […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفای استان اصفهان در پی حمله تروریستی رژیم پلید صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم رب الشهدا والصدیقین

«ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» آل عمران -۱۶۹

شهادت سرداران رشید سپاه اسلام، سرلشکر «حاج محمدرضا زاهدی» و سرتیپ «محمدهادی حاج رحیمی» در کنار جمعی از همرزمانشان را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دام‌ظله العالی، مردم شریف ایران و بویژه به مردم شهید پرور اصفهان تسلیت عرض می‌کنم.

رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی در ادامه تجاوز به کشورهای منطقه، از سویی با تداوم موشکباران مناطق مسکونی، اهالی روزه دار غزه را زیر باران بمب و موشک قرار داده و اکنون نیز در جنایتی دیگر با حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن شماری از مستشاران نظامی کشورمان آشکارا مبانی حقوق بین الملل را زیر پا گذاشت و بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که از هیچ‌گونه عمل ناجوانمردانه‌ای برای جلوگیری از استقلال و سعادت ملت‌های منطقه دریغ نمی‌کند.

درپایان کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان،ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ ،اعلام مینمایند که در جهت تحقق وعده رهبر معظم انقلاب ونابودی این رژیم سفاک و کودک کش ، گوش به فرمان ایشان هستند.

ولاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم