به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان همزمان با فرارسیدن ایام گرامیداشت مقام خبرنگار در پیامی این روز را به اهالی قلم و رسانه تبریک گفت. در این پیام که هفدهم مرداد همزمان با روز خبرنگار منتشر شده آمده است: تلاشگران فهیم عرصه رسانه تجسم امانت داری، مسئولیت و تعهداند؛ آنها […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان همزمان با فرارسیدن ایام گرامیداشت مقام خبرنگار در پیامی این روز را به اهالی قلم و رسانه تبریک گفت.

در این پیام که هفدهم مرداد همزمان با روز خبرنگار منتشر شده آمده است: تلاشگران فهیم عرصه رسانه تجسم امانت داری، مسئولیت و تعهداند؛ آنها همواره برای آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و دانایی و بیداری هر جامعه ای مرهون زحمات شبانه روزی آنهاست.

این روز فرصتی برای قدردانی از اصحاب رسانه به ویژه کسانی است که در سالیان اخیر با انعکاس صحیح و به موقع اخبار و رویدادهای آب در راستای ارتقای سطح آگاهی های عمومی درباره آب و مسائل پیرامون آن همواره با تعامل شایسته در کنار مسئولان آبی استان قرار گرفتند.

امیدوارم با یاری خدواند متعال در راه رسالت فرهنگ سازی و انعکاس اقدامات و خدمات همچنان در کنار شرکت آب منطقه ای اصفهان باشید.