به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با حکم مدیر مخابرات منطقه اصفهان، سید اسدالله بحرینی به عنوان مشاور جدید امور ایثارگران مخابرات منطقه اصفهان معرفی شد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، اسماعیل قربانی در جلسه ای که به منظور تکریم و معارفه مشاور امور ایثارگران این مجموعه تشکیل شد؛ پس از بیاناتی در خصوص […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با حکم مدیر مخابرات منطقه اصفهان، سید اسدالله بحرینی به عنوان مشاور جدید امور ایثارگران مخابرات منطقه اصفهان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، اسماعیل قربانی در جلسه ای که به منظور تکریم و معارفه مشاور امور ایثارگران این مجموعه تشکیل شد؛ پس از بیاناتی در خصوص محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی و گرامیداشت یوم الله سیزده آبان و همچنین تشکر از همکاران شرکت کننده در این مراسم، با بیان این مطلب که خدمت به جامعه ایثارگران از توفیقات الهی است که افتخار آن نصیب هر کسی نخواهد شد؛ از تلاش های جعفر سلیمی در سال های تصدی این منصب، قدردانی کرد و برای سرپرست جدید نیز آرزوی بهروزی و موفقیت داشت.

حضار نیز در این جلسه از زحمات و تلاشهای صادقانه و مخلصانه جعفر سلیمی مشاور قبلی امور ایثارگران مخابرات منطقه اصفهان تشکر و قدردانی کردند و برای سرپرست جدید در این مسئولیت آرزوی موفقیت کردند.