به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان استفاده از تجهیزات و سامانه‌های هوشمند را از سیاست‌های این معاونت برای مدیریت هرچه بهتر ترافیک شهر دانست و گفت:در سال جاری از تکنولوژی‌های جدید برای مدیریت ترافیک شهر رونمایی می شود. ، حمید آقایی با بیان اینکه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان استفاده از تجهیزات و سامانه‌های هوشمند را از سیاست‌های این معاونت برای مدیریت هرچه بهتر ترافیک شهر دانست و گفت:در سال جاری از تکنولوژی‌های جدید برای مدیریت ترافیک شهر رونمایی می شود.

، حمید آقایی با بیان اینکه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان طرح های مختلفی را با هدف مدیریت و کنترل ترافیک شهر در دستور کار قرار داده است، گفت: فعالیت خودروهای ثبت تخلف ایستایی در سطح شهر از جمله طرح هایی است که با هدف کاهش تخلفات پارک دوبل و غیرمجاز اجرا شد تا علاوه بر کمک به گستره فعالیت پلیس راهور، سرعت کار و مدیریت ثبت و نظارت بر تخلفات رانندگی را افزایش دهد.

وی این سامانه را متشکل از بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانست و افزود: مجموعه‌ای از دوربین‌ها و تجهیزات بر روی این خودروها نصب شده تا در کمترین زمان ممکن، بیشترین نظارت بر معابر انجام شود.

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه این طرح ابتدا با فعالیت سه خودرو آغاز شد، گفت: در حال حاضر بالغ بر ۱۴ خودروی ثبت تخلف ایستایی در معابر شهری مناطق پانزده‌گانه فعال است که در شرایط ویژه ترافیکی، به مناطق پرترافیک منتقل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: خودروهای ثبت تخلف ایستایی در ایام نوروز در معابر شمال و جنوب رودخانه زاینده رود و مناطق گردشگری فعال بوده و به بهبود عبور و مرور در این محدوده‌ها کمک کردند.

آقایی استفاده از تجهیزات و سامانه‌های هوشمند را از سیاست‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک برای مدیریت هرچه بهتر ترافیک شهر دانست و گفت: در سال جاری از طرح‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی برای مدیریت ترافیک شهر از سوی این معاونت رونمایی می شود.