به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند ۵ نفره ای که با تهدید و ضرب و شتم اقدام به سرقت از مغازه های سطح استان می کردند خبرداد. سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری از صاحبان مغازه های سطح شهرستان های اصفهان، شاهین شهر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند ۵ نفره ای که با تهدید و ضرب و شتم اقدام به سرقت از مغازه های سطح استان می کردند خبرداد.

سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری از صاحبان مغازه های سطح شهرستان های اصفهان، شاهین شهر و لنجان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرارگرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر طی انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و بررسی های میدانی باند ۵ نفره ای از سارقان سابقه دار و درحرکت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه مأموران موفق شدند طی عملیاتی ضربتی ۴ نفر از سارقان را حین ورود به شهرستان شاهین شهر دستگیر و ازآن ها یک قبضه کلت کمری کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که دیگر متهم پرونده نیز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یکی از استان های شمالی کشور دستگیر شد تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۵ فقره سرقت مغازه در شهرستان های اصفهان، شاهین شهر و لنجان اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.