به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، ایستگاه پمپاژ فاضلاب ۲۵ روستا و دو شهر اشترجان و مینادشت در منطقه فلاورجان با سرمایه گذاری بخش خصوصی تکمیل شد. مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان اظهار داشت: با تکمیل شبکه فاضلاب ۲۵ روستا در منطقه فلاورجان، فاضلاب این روستاها از طریق این ایستگاه پمپاژ، به تصفیه خانه فاضلاب فولادشهر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، ایستگاه پمپاژ فاضلاب ۲۵ روستا و دو شهر اشترجان و مینادشت در منطقه فلاورجان با سرمایه گذاری بخش خصوصی تکمیل شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان اظهار داشت: با تکمیل شبکه فاضلاب ۲۵ روستا در منطقه فلاورجان، فاضلاب این روستاها از طریق این ایستگاه پمپاژ، به تصفیه خانه فاضلاب فولادشهر انتقال می یابد.

حسین اکبریان اعلام کرد: با اجرای کامل شبکه فاضلاب ۲۵ روستا و نیز فاضلاب شهرهای اشترجان و مینادشت حدود ۱۸۰ لیتر در ثانیه پساب، از طریق این ایستگاه پمپاژ به تصفیه خانه فاضلاب فولادشهر برای مصارف صنعتی منتقل می شود و در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۹۰۰ انشعاب فاضلاب درشهرهای اشترجان و مینادشت واگذار و نصب شده است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر چهار شهر از ۱۱ شهر منطقه فلاورجان دارای شبکه فاضلاب است اظهار داشت: بیش از ۳۳۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرهای فلاورجان، قهدریجان، اشترجان و مینادشت اجرا شده است .