به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:احداث تراموا در سال‌های اخیر نیز در دستور کار قرار داشته است و امیدواریم با بهبود شرایط اقتصادی کشور، بتوان به آن سرعت بخشید. ابوالفضل قربانی بیان داشت: احداث تراموا در سال‌های اخیر نیز در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:احداث تراموا در سال‌های اخیر نیز در دستور کار قرار داشته است و امیدواریم با بهبود شرایط اقتصادی کشور، بتوان به آن سرعت بخشید.

ابوالفضل قربانی بیان داشت: احداث تراموا در سال‌های اخیر نیز در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار داشته است، اما مشکلاتی که پیرامون آن وجود داشته، موجب تأخیر در اجرا شده است، بنابراین هنوز هم در دستور کار است و امیدواریم با بهبود شرایط اقتصادی کشور، بتوان به آن سرعت بخشید.

وی اضافه کرد : لازمه این سیستم حمل‌ونقلی آن است که تأمین زیرساخت‌های مربوطه، لطمه‌ای به آثار تاریخی شهر وارد نکند، بنابراین اقدامات مطالعات زیادی نیاز دارد و بخشی از زمان‌بر شدن  مطالعات احداث، همین موضوع است.