به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: طرح تقویت شبکه توزیع آب بزرگراه شهید چمران و خیابان مولوی شهراصفهان اجرایی می شود. حسین اکبریان در جلسه کمیته فنی آبفای استان اصفهان از اجرای طرح تقویت شبکه توزیع آب در بزرگراه شهیدچمران و خیابان مولوی و مناطق دارای افت فشارآب درشرایط اوج مصرف […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: طرح تقویت شبکه توزیع آب بزرگراه شهید چمران و خیابان مولوی شهراصفهان اجرایی می شود.

حسین اکبریان در جلسه کمیته فنی آبفای استان اصفهان از اجرای طرح تقویت شبکه توزیع آب در بزرگراه شهیدچمران و خیابان مولوی و مناطق دارای افت فشارآب درشرایط اوج مصرف تابستان واقع در منطقه ۴آبفای شهر اصفهان خبر داد و گفت این طرح در مدت ۹ ماه اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به این که بررسی و رفع مشکل افت فشاردر شبکه توزیع آب مناطقی همچون خیابان مولوی و برخی از نقاط بزرگراه شهید چمران واقع در محدوده منطقه ۴ آبفای شهر اصفهان در سنوات اخیر در دستور کار شرکت قرار داشته ،گفت : اقدامات متعددی در این زمینه انجام شده است وبر اساس مطالعات انجام گرفته ، بررسیهای کارشناسی و تحلیل هیدرولیکی شبکه اقدامات مورد نیاز اولویت بندی گردیده و مورد تصویب شورای فنی شرکت آبفا قرار گرفت .

اکبریان با بیان این که برای اجرای این طرح حدود ۷ کیلومتر لوله گذاری در قطرهای ۲۵۰ تا ۶۰۰ میلی متر در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این طرح با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در طی مدت ۹ ماه اجرایی خواهد شد و مشکل دیرینه تامین فشار آب در مناطق یادشده را برطرف خواهد کرد.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان افزود: اجرای این طرح در ۳ مرحله برنامه ریزی شده و اعتبار لازم برای آن از محل اعتبارات عمرانی و بخشی نیز از اعتبارات جاری شرکت تامین خواهد شد.