به گزارش حضور آنلاین؛ طرح آموزشی کاهش استرس ناشی از کرونا با حضور کارشناسان و متخصصان در اداره کل حفاطت محیط زیست استان اصفهان اجرا شد. در این طرح افراد آموزش دیده نیز تمامی مباحث آموزشی را به دیگر کارمندان ارایه می دهند تا به این طریق و بصورت خوشه ای بخش زیادی از اشخاص […]

به گزارش حضور آنلاین؛ طرح آموزشی کاهش استرس ناشی از کرونا با حضور کارشناسان و متخصصان در اداره کل حفاطت محیط زیست استان اصفهان اجرا شد.

در این طرح افراد آموزش دیده نیز تمامی مباحث آموزشی را به دیگر کارمندان ارایه می دهند تا به این طریق و بصورت خوشه ای بخش زیادی از اشخاص و کارکنان آموزش ببینند و خود بتوانند منشا آموزش با خانواده های خود و سایر شهروندان باشند.

نگاه به اصطلاح عاقلانه به کووید-۱۹، برخورد مناسب با انواع حوادث، چالش‌ها و بحران‌ها، راهکارهای کاهش اضطراب، غلبه بر ترس بی مورد و اجرای کارهای پیشگیرانه و اصولی بر پایه توصیه پزشکان در قالب این طرح ارایه شد.

ایرج حشمتی در آغاز این طرح با قدردانی از زحمات بخش های مختلف درمانی و بهداشتی و سایر دستگاه های مرتبط از جمله هلال احمر در جلوگیری و پیشگیری از ویروس کرونا اظهار داشت: در ارتباط با ویروس کرونا همه باید به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنیم و در این زمینه کوشا باشیم.

وی بر رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا توسط همه آحاد جامعه تاکید کرد و افزود: در این زمینه اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از همان روزهای اولیه شیوع این ویروس اقدام های بهداشتی در زمینه ضدعفونی ،گند زدایی به صورت روزانه صورت گرفته و کارکنان این اداره کل هم به شکل جدی رعایت می کنند.