به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ماه‌های گذشته ۲۰ برنامه ویژه برای برگزاری باشکوه انتخابات نظیر مشارکت رأی اولی‌ها، حضور دانشجو معلمان را در نظر گرفته‌ایم. محمدرضا ابراهیمی در برنامه رادیویی سلام اصفهان، اظهار داشت: آموزش و پرورش قریب به ۱۱۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته و حدود ۱ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ماه‌های گذشته ۲۰ برنامه ویژه برای برگزاری باشکوه انتخابات نظیر مشارکت رأی اولی‌ها، حضور دانشجو معلمان را در نظر گرفته‌ایم.

محمدرضا ابراهیمی در برنامه رادیویی سلام اصفهان، اظهار داشت: آموزش و پرورش قریب به ۱۱۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته و حدود ۱ میلیون دانش‌آموز دارد که با احتساب خانواده‌های آنان نقش بسیار پر رنگی در انتخابات می‌توانند ایفا کنند و از ماه‌های گذشته ۲۰ برنامه ویژه برای برگزاری باشکوه انتخابات نظیر مشارکت رأی اولی‌ها، حضور دانشجو معلمان را در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: انتخابات نماد مردم‌سالاری، دموکراسی و مهم‌ترین شیوه مشارکت مردم در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های خرد و کلان است.

ابراهیمی ابراز داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره انتخابات پرشوری را داشتیم و میانگین شرکت مردم در انتخابات قابل‌توجه بوده است و در سال جاری هم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در پیش خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: یکی از اثرگذارترین و مهم‌ترین اقشاری که در مشارکت مردم در امر انتخابات، فرهنگیان هستند و به‌عنوان گروه مرجع شناخته می‌شوند، گروهی که مردم برای نحوه شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح به آنها مراجعه می‌کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش قریب به ۱۱۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته و حدود ۱ میلیون دانش‌آموز دارد که با احتساب خانواده‌های آنان نقش بسیار پر رنگی در انتخابات می‌توانند ایفا کنند و از ماه‌های گذشته ۲۰ برنامه ویژه برای برگزاری باشکوه انتخابات نظیر مشارکت رأی اولی‌ها، حضور دانشجو معلمان را در نظر گرفته‌ایم.

ابراهیمی بیان داشت: جلسات مختلفی با مدیران نواحی و مناطق؛ مدیران مدارس، معاونین و معلمین را برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا تبیین دقیقی برای توجه ویژه به موضوع انتخابات و انتخاب اصلح را در سطح جامعه داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: همانند سال‌های گذشته امسال هم اعتکاف دانش‌آموزی به‌صورت ویژه برگزار می‌شود و در آموزه‌های اعتکاف بر نقش و اثرگذاری دانش‌آموز بر رأی‌آوری تأکید شده است.