به گزارش پایگا ه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز هفدهم فروردین ماه با شاخص کیفی ۸۰ درشرایط سالم ثبت شده است. وضعیت کیفی هوای اصفهان امروز بر اساس داده‌های دریافتی ایستگاه ۱۵ ایستگاه پایش فعال با شاخص ۸۰ در وضعیت سالم ثبت شد. کیفیت هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۹۸، خیابان پروین با […]

به گزارش پایگا ه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز هفدهم فروردین ماه با شاخص کیفی ۸۰ درشرایط سالم ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوای اصفهان امروز بر اساس داده‌های دریافتی ایستگاه ۱۵ ایستگاه پایش فعال با شاخص ۸۰ در وضعیت سالم ثبت شد.

کیفیت هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۹۸، خیابان پروین با ۸۱، بزرگراه خرازی با ۷۸ در وضعیت قابل قبول و در ایستگاه خیابان رودکی با ۳۸ AQI پاک ثبت شد

همچنین شاخص کیفی هوا در ایستگاه بولوار کاوه با ۹۹، میدان انقلاب با ۹۵، محله رهنان با ۸۹، دانشگاه صنعتی با ۸۵، خیابان ۲۵ آبان (شهید باهنر) با ۸۲، محله وِلدان (ایستگاه ورزشگاه میثاق) با ۷۹، خیابان فرشادی با ۷۶، خیابان فیض با ۷۴، سپاهان شهر با ۶۷ و خیابان میرزا طاهر با ۵۶ AQI وضعیت قابل قبول ثبت شده است.

وضعیت هوای امروز مبارکه با ۵۵ AQI در وضعیت قابل قبول و شاهین شهر با ۲۴ AQI در وضعیت پاک بوده و ایستگاه‌های پایش هوا در سایر شهرها از جمله نجف‌آباد، کاشان، زرین‌شهر، خمینی شهر و منطقه صنعتی دولت آباد و سجزی قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.