به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۵ هزار و ۸۳۲ عدد لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی ماموران این پلیس از یک باربری خبر داد. سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: اکیپ گشت خودرویی پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل و سرکشی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۵ هزار و ۸۳۲ عدد لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی ماموران این پلیس از یک باربری خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: اکیپ گشت خودرویی پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل و سرکشی از باربری های سطح شهر اصفهان به وجود محموله ای از لوازم آشپزخانه در یک باربری مشکوک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی صورت گرفته مشخص شد این محموله فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده است گفت: در این عملیات ۵ هزار و ۸۳۲ عدد لوازم آشپزخانه شامل استکان و فنجان که ارزش آنها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود کشف شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در این رابطه محموله مکشوفه توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافت و مالک کالا نیز برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.