به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف ۱۶ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق توسط ماموران این فرمانده در راستای اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحد های صنفی خبر داد. سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در راستای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف ۱۶ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق توسط ماموران این فرمانده در راستای اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحد های صنفی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در راستای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی طی بازرسی از ۴ واحد صنفی  ۱۶ هزار و  ۶۰۰ نخ انواع سیگار و ۴۰۰ بسته تنباکوی خارجی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش محصولات دخانی کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه  ۴۰۰ میلیون ریال است افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و ۴متصدی متخلف این واحدهای صنفی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه  تأکید کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از فعالت متخلفان اقتصادی، محتکران و قاچاقچیان کالا مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.