به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، دکتر سیدرضا موسوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با صدور پیامی انتصاب رئیس سازمان دامپزشکی کشور را تبریک گفت. جناب آقای دکتر مجتبی نوروزی معاون محترم وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور باسلام و احترام انتصاب شایسته ی جنابعالی را به عنوان ” معاون محترم وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، دکتر سیدرضا موسوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با صدور پیامی انتصاب رئیس سازمان دامپزشکی کشور را تبریک گفت.

جناب آقای دکتر مجتبی نوروزی

معاون محترم وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور

باسلام و احترام

انتصاب شایسته ی جنابعالی را به عنوان ” معاون محترم وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور ” که بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته شما در صحنه‌ های خدمت به نظام و میهن اسلامی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی، موجبات ارتقاء هرچه بیشتر این سازمان بزرگ را فراهم خواهد نمود.

از درگاه خداوند سبحان سلامتی و توفیق جنابعالی برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی و تحقق اهداف والای سازمان دامپزشکی کشور در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مسالت دارم.

     دکترسیدرضا موسوی

      مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان