به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر مخابرات منطقه اصفهان با ارسال پیامی ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار را تبریک گفت. در پیام تبریک اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان که به مناسبت میلاد حضرت زینب _سلام الله علیها_ اسوه و نماد صبر و استقامت منتشر شده، آمده است: بسم الله الرحمن […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر مخابرات منطقه اصفهان با ارسال پیامی ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار را تبریک گفت.

در پیام تبریک اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان که به مناسبت میلاد حضرت زینب _سلام الله علیها_ اسوه و نماد صبر و استقامت منتشر شده، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

زن مگو، مرد آفرین روزگار

زن مگو، بنت الجلال اُخت الوقار

پنجم جمادی الاولی بانویی چشم به جهان گشود که میراث دارِ حیا و عفت فاطمی، شهامت و فصاحت علوی و اسوه حضور پاک و روشن زن مسلمان در جامعه شد.

حضرت زینب کبری (س) نمونه زنی فداکار، ایثارگر و مسلمانی مبارز و متعهد است که عظمت حضور زنان را در یکی از مهمترین نهضت‌های تاریخ بشریت به تصویر می‌کشد.

به‌ فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی الإمام خامنه‌ای (مدظله العالی): ارزش و عظمت زینب کبرى (س) به خاطر موضع و حرکت عظیم انسانى و اسلامى او بر اساس تکلیف الهى است.

کار او، تصمیم و نوع حرکت او به ایشان این‏طور عظمت بخشید.

اینجانب میلاد باسعادت «حضرت زینب کبری (س)» و بزرگداشت “روز پرستار” را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از درگاه خداوند متعال توفیق پیروی از سیره کلامی و عملی آن حضرت را برای همگان خواستارم.

«اللّهم عجّل لولیّک الفرج»

اسماعیل قربانی

مدیر مخابرات منطقه اصفهان