به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،یک فروشگاه زنجیره ای در شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ به دلیل تخلف بهداشتی پلمب شد. ، کارشناس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا اعلام کرد: در اولین روز از اجرای طرح تشدید نظارت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،یک فروشگاه زنجیره ای در شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ به دلیل تخلف بهداشتی پلمب شد.

، کارشناس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا اعلام کرد: در اولین روز از اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳، شبکه دامپزشکی شهرضا در قالب گشت مشترکی با حضور نمایندگان و کارشناسان جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اداره صمت، از یک فروشگاه زنجیره ای در شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید مقادیری گوشت مرغ چرخ کرده و قطعات مرغ بدون هویت منجمد شده و غیر قابل مصرف انسانی با شرایط نامناسب نگهداری مشاهده گردید که براساس ضوابط و مقررات بهداشتی دامپزشکی اقلام معدوم سازی شد و فروشگاه تا سیر مراحل قانونی پلمب شد.

شایان ذکر است وضعیت بهداشتی و سلامت فراورده های خام موجود در غرفه های این فروشگاه مورد تایید می باشد.

کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا در پایان از مردم درخواست کرد: به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری های مشترک، ضمن رعایت اصول بهداشتی در مواجهه با دام، از مصرف لبنیات غیر پاستوریزه و مشکوک خودداری نموده و گوشت قرمز و سفید دارای هویت را نیز از مراکز معتبر تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و انتقادات و پیشنهادات و گزارشات خود را از طریق تماس با شماره چهار رقمی ۱۵۱۲ مطرح نمایند.