به گزارش پیداگر نیوز، استاندار اصفهان گفت: کرونا هنوز از بین ما رخت بر نبسته است  و با وجود تراکم جمعیتی شهرستان خمینی شهر پروتکل های بهداشتی جدی تر باید دنبال شود. عباس رضایی در آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: جلسات معارفه و تکریم یادآور این مطلب است که هیچ […]

به گزارش پیداگر نیوز، استاندار اصفهان گفت: کرونا هنوز از بین ما رخت بر نبسته است  و با وجود تراکم جمعیتی شهرستان خمینی شهر پروتکل های بهداشتی جدی تر باید دنبال شود.

عباس رضایی در آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: جلسات معارفه و تکریم یادآور این مطلب است که هیچ چیز ماندگار نیست و فرصتی که برای خادمان و مسئولان به وجود می آید غنیمتی است که باری از مشکلات مردم کم شود.

وی با بیان این مطلب که امروزه فرماندار بودن فرصت خاصی برای خدمت رسانی است، ادامه داد: این فرصت مانند یک سنگر است که بتوان دین خود رانسبت به خانواده های شهدا ادا کرد.

رضایی افزود: مردم فهیم و صبور ما ولی نعمت ما هستند و مسئولان به دور از هوای نفس باید خدمت  به آنها را به طور صحیح انجام داد.

وی با توضیح این موضوع که قبول مسئولیت کار بسیار دشواری است، گفت: با شروع بیماری کرونا یک تن از فرمانداران به مرخصی نرفته و شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم استان و شهرستان هستند.

عباس رضایی بیان داشت: باید قدر مسئولان خدوم را دانست و خدمات ارزشمند آنها را قدر دانست.

استاندار اصفهان ابراز کرد: اشخاصی که امروزه مسئولیتی به آنها واگذار می شود ، با توجه به مسائل تحریم و شرایط سخت کشور و شرایط بیماری کرونا باید با سعه صدر مشکلات را حل و فصل کنند.

مقام ارشد استان با وجود مدیران پرتوان در این شهر که نمونه آن دکتر جنگجو  رییس بیمارستانهای خمینی شهر و شهردار و رییس شورای شهر خمینی شهر از جمله آن مسئولان خدوم هستند.

وی در خصوص شیوع بیماری کرونا بیان کرد: این بیماری هنوز از بین ما رخت برنبسته و باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد؛در ادامه استاندار اصفهان از دکتر جنگجو و فرماندار جدید درخواست کرد با توجه به شرایط شهرستان و تراکم جمعیت در اولین فرصت جلسه ای تشکیل داده و تمهیدات زندگی با کرونا مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار اصفهان در پایان خاطر نشان کرد:  مردم شهرستان خمینی شهر همیشه هم یار و همراه مسئولان بوده اندو قطعا برای از بین بردن این بیماری نیز تمام تلاش خود را خواهند کرد؛ چه اینکه شهرستان با وجود این تراکم جمعیت در صورت اجرا نکردن پروتکل های بهداشتی باعث افزایش  پیک بیماری خواهند شد.