به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرودگاه مهرآباد از احتمال تاخیر یا لغو تعدادی از پروازهای خروجی از این فرودگاه به‌دلیل شرایط نامناسب جوی به دلیل بارش برف و باران فرودگاه‌های مقصد خبر داد. در حالی که شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کشور هستیم، فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه پروازی اعلام کرد […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرودگاه مهرآباد از احتمال تاخیر یا لغو تعدادی از پروازهای خروجی از این فرودگاه به‌دلیل شرایط نامناسب جوی به دلیل بارش برف و باران فرودگاه‌های مقصد خبر داد.

در حالی که شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کشور هستیم، فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه پروازی اعلام کرد همزمان با بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور، برخی پروازها با تاخیر انجام می‌گیرد.

پروازهای فرودگاه مهرآباد با توجه به شرایط جوی برقرار خواهد بود و در صورت مساعد بودن فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه انجام می‌گیرد.

در این اطلاعیه آمده است قبل از حرکت به سمت فرودگاه از وضعیت پروازی خود با شماره‌های ۱۹۹ و ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را دریافت کنید. مسافران همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت mehrabadairport.ir آخرین وضعیت پرواز خود را کنترل کنند.