به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرماندار اصفهان گفت: هیچ مشکلی در شعبه‌های اخذ رای این شهرستان وجود ندارد و تاکنون نیز تخلفی گزارش نشده است. ، محمدعلی احمدی در جمع خبرنگاران بیان کرد: از نظر تعداد و حضور اعضای شعبه‌های اخذ رای و تعرفه‌های مورد نیاز، پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است و تا پایان رای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرماندار اصفهان گفت: هیچ مشکلی در شعبه‌های اخذ رای این شهرستان وجود ندارد و تاکنون نیز تخلفی گزارش نشده است.

، محمدعلی احمدی در جمع خبرنگاران بیان کرد: از نظر تعداد و حضور اعضای شعبه‌های اخذ رای و تعرفه‌های مورد نیاز، پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است و تا پایان رای گیری هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: طبق هماهنگی‌ با هیات‌های نظارت، نمایندگان فرماندار و اعضای شعبه‌های اخذ رای، فرایند رأی‌گیری از دقایق اولیه امروز در شهرستان اصفهان آغاز شده است و همه اعضای شعبه‌ها با هماهنگی‌ یگدیگر مشغول کار شده‌اند.

فرماندار اصفهان افزود: پیش بینی‌ها برای تامین تعرفه‌ها نیز صورت گرفته است و مشکلی از این نظر تا پایان رأی‌گیری نخواهیم داشت.

احمدی یادآور شد: طبق قانون، نامزدها روزهای قبل، اسامی نمایندگان خود را به هیات نظارت داده‌اند و کارت‌های مربوطه را اخذ کرده‌اند و این کارت‌ها ویژه شعبه‌هایی است که نمایندگان نامزدها درخواست حضور در آنها را داشته‌اند تا بر فرایند اخذ رأی نظارت کنند و آنها تا آخرین لحظات اخذ رأی و شمارش آرا در شعبه‌های مربوطه حضور خواهند داشت.