به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز هفدهم دی ماه با میانگین ۶۷ درشرایط سالم و قابل قبول ثبت شده است. ، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان خیابان احمدآباد با ۹۲، خیابان پروین اعتصامی با ۶۹، بزرگراه خرازی با ۸۶، ۲۵ آبان با ۷۸، میدان انقلاب با ۷۰، پارک زمزم و بولوار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز هفدهم دی ماه با میانگین ۶۷ درشرایط سالم و قابل قبول ثبت شده است.

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان خیابان احمدآباد با ۹۲، خیابان پروین اعتصامی با ۶۹، بزرگراه خرازی با ۸۶، ۲۵ آبان با ۷۸، میدان انقلاب با ۷۰، پارک زمزم و بولوار کاوه با ۶۵، دانشگاه صنعتی، خیابان فیض و کردآباد با ۶۱، خیابان زینبیه با ۷۴، سپاهان شهر با ۵۷، رهنان با ۷۰ خیابان‌های میرزا طاهر و فرشادی با ۵۳ AQI وضعیت زرد و سالم است.

همچنین کیفیت هوا در خمینی‌شهر با ۵۹، زرین شهر ۷۹، سجزی با ۵۷، قهجاورستان با ۹۱ و مبارکه با ۶۱ AQI در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

درحال حاضرایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله شاهین شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.