به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز هشتم آذر ماه با میانگین ۸۹ درشرایط سالم و قابل قبول ثبت شده است. ، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان با ۸۶، میدان انقلاب با ۸۷، خیابان پروین اعتصامی با ۷۴، پارک زمزم با ۹۵، خیابان‌فرشادی با ۸۰، سپاهان شهر با ۷۰، کردآباد […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز هشتم آذر ماه با میانگین ۸۹ درشرایط سالم و قابل قبول ثبت شده است.

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان با ۸۶، میدان انقلاب با ۸۷، خیابان پروین اعتصامی با ۷۴، پارک زمزم با ۹۵، خیابان‌فرشادی با ۸۰، سپاهان شهر با ۷۰، کردآباد با ۸۴، خیابان فیض با ۷۳، میرزا طاهر با ۶۱، بولوار کاوه با ۹۲ و خیابان زینبیه با ۹۷ AQI در وضعیت زرد و قابل قبول است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه بزرگراه خرازی با ۱۲۶، دانشگاه صنعتی با ۱۰۸، رهنان با ۱۰۱ و ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۱۰۴ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

درحال حاضر شاخص هوا در زرین شهر با ۱۱۰ AQI نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس و در شاهین شهر با ۶۰، سجزی با ۷۲ و مبارکه با ۷۱ AQI قابل قبول ثبت شد.

امروزایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله قهجاورستان، خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.