به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز شانزدهم اردیبهشت ماه با میانگین ۶۳ در وضعیت سالم و قابل قبول ثبت شده است. ، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان، بولوار کاوه و دانشگاه صنعتی با عدد ۵۹، خیابان احمدآباد ۸۶، میدان انقلاب ۷۸، پارک زمزم ۷۲، رهنان ۶۵، خیابان زینبیه ۷۰، کردآباد […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز شانزدهم اردیبهشت ماه با میانگین ۶۳ در وضعیت سالم و قابل قبول ثبت شده است.

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان، بولوار کاوه و دانشگاه صنعتی با عدد ۵۹، خیابان احمدآباد ۸۶، میدان انقلاب ۷۸، پارک زمزم ۷۲، رهنان ۶۵، خیابان زینبیه ۷۰، کردآباد و سپاهان‌شهر ۵۷، خیابان‌های فیض و فرشادی ۵۴ و ولدان ۶۸ AQI در وضعیت قابل قبول است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه خیابان میرزا طاهر با عدد ۳۷ AQI وضعیت پاک گزارش شده است.

امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر با میانگین ۳۴ در وضعیت پاک، در شاهین‌شهر ۷۴، مبارکه ۶۲، کاشان ۵۷، قهجاورستان ۵۶ و نجف آباد ۷۰ AQI در وضعیت قابل قبول است.

درحال حاضر کیفیت هوا در زرین شهر با میانگین ۱۰۴ ناسالم برای گروه‌های حساس و در سجزی با میانگین ۱۵۴ ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.