به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی فرمودند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب و کار و برطرف کردن موانع آن است. ، حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز سه‌شنبه در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور خاطرنشان کردند: نمایشگاهی که دیروز ما توفیق […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی فرمودند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب و کار و برطرف کردن موانع آن است.

، حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز سه‌شنبه در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور خاطرنشان کردند: نمایشگاهی که دیروز ما توفیق پیدا کردیم دیدیم، نمایشگاه بسیار شوق‌آور و برجسته‌ای بود. تصور می‌کنم که می‌توانیم این نمایشگاه دیروز را نمونه‌ای از نمایش اقتدار علمی و فناوری کشور معرفی کنیم.

 

رهبر انقلاب ادامه دادند: تنها تاسفی که من دارم این است که این پیشرفت‌ها برای مردم توضیح داده نشده است و مطمئنا اکثر افراد کشور از این تلاش‌هایی که انجام شده است و توفیقاتی که به دست آمده و ابتکاراتی که از نیروهای انسانی نخبه ما سر زده بی اطلاع هستند.

 

ایشان افزودند: آن حقیقتی که به طور روشن انسان آن را مشاهده می‌کند، این است که بنگاههای بخش خصوصی تولیدی کشور ما رشد چشمگیری داشتند. این خیلی پرمعنا است و نشان دهنده وجود بخش خصوصی توانا و قدرتمند در کشور است.