به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شهردار اصفهان گفت:منازل اطراف گذر آقا نورالله نجفی به نقاط گردشگری اصفهان تبدیل می‌شود. علی قاسم‌زاده در بیست‌وچهارمین ویژه برنامه به احترام مردم اصفهان بیان کرد:  منازل اطراف گذر آقا نورالله نجفی به نقاط گردشگری این کلان‌شهر از جمله بوم‌گردی و رستوران سنتی تبدیل خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این گذر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شهردار اصفهان گفت:منازل اطراف گذر آقا نورالله نجفی به نقاط گردشگری اصفهان تبدیل می‌شود.

علی قاسم‌زاده در بیست‌وچهارمین ویژه برنامه به احترام مردم اصفهان بیان کرد:  منازل اطراف گذر آقا نورالله نجفی به نقاط گردشگری این کلان‌شهر از جمله بوم‌گردی و رستوران سنتی تبدیل خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این گذر به یکی از مهم‌ترین گذرهای اصفهان تبدیل شود.

وی گفت: میدان امام(ره) متعلق به اصفهان و ایران نیست، بلکه یک گوهر گرانقدر جهانی است، از این‌رو پروژه اصلاح روشنایی و نورپردازی آن را برای کمک به جذابیت میدان به بهره‌برداری رساندیم و امیدواریم بتوانیم این اماکن را حفظ کنیم.

شهردار اصفهان افزود: حدود ۹ میلیارد تومان برای پروژه تکمیل و اصلاح نورپردازی کف و غرفه‌های میدان امام(ره) اصفهان هزینه شده است.

این مقام مسئول بیان داشت: در طرح بازآفرینی گذر حاج‌آقا نورالله نجفی نیز پروژه مدتی پروژه متوقف شد، اما سرانجام با توافق و نظارت اداره کل میراث فرهنگی، طرحی برای این گذر در نظر گرفته و با اعتباری بالغ بر ۳۲میلیارد تومان احداث شد.