به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: مطب دکتر به نام ، بدلیل گرفتن زیر میزی پلمب شد. ، مختاری گفت: شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات صنفی و بهداشت و درمان تعزیرات حکومتی به پرونده دریافت وجه اضافه بر تعرفه پزشک متخصص ارتوپدی رسیدگی کرد. وی بیان کرد: شعبه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: مطب دکتر به نام ، بدلیل گرفتن زیر میزی پلمب شد.

، مختاری گفت: شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات صنفی و بهداشت و درمان تعزیرات حکومتی به پرونده دریافت وجه اضافه بر تعرفه پزشک متخصص ارتوپدی رسیدگی کرد.

وی بیان کرد: شعبه پس از بررسی مدارک مبنی بر اخذ هزینه مازاد بر تعرفه اعلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بیماران و درج کد های نادرست و اضافی برای بیماران تحت سرویس در صورتحسابهای مالی بیمارستان های سعدی و سپاهان (محل فعالیت پزشک متخلف) جهت انجام عمل جراحی و گزارش کمسیون ماده ۱۱ علوم پزشکی تخلف دریافت وجه اضافی بر تعرفه ( ریال و دلار) بعنوان زیر میزی را محرز و پزشک متخلف را به استرداد ۴۰۰ میلیون ریال و ۷۰۰ دلار وجوه پرداختی شکات و پرداخت ۵۷ میلیارد و ۹۲۷ میلیون  و ۷۸۷ هزار و ۹۰۰ ریال جزای نقدی و درج محکومیت در پرونده پزشکی و پلمب مطب پزشک متهم بمدت ۱۰ روز محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: بر اساس شکایات مردمی مبنی بر پرداخت زیر میزی ، گشت نظارتی تعزیرات مشترک با بازرسین معاونت درمان موضوع را پیگیری و با تنظیم گزارش موضوع در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و کمسیون ماده ۱۱ طرح و پس از تایید تخلف جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.