به گزارش حضور آنلاین؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان از ارائه مشاوره تلفنی رایگان برای مقابله با استرس و اضطراب ناشی از بیماری کرونا در اصفهان خبر داد. سرهنگ جواد درستکار گفت: کارشناسان مرکز مشاوره پلیس به منظور کاهش خروج مردم از منزل و ارائه مشاوره غیر حضوری از ساعت ۸ صبح تا […]

به گزارش حضور آنلاین؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان از ارائه مشاوره تلفنی رایگان برای مقابله با استرس و اضطراب ناشی از بیماری کرونا در اصفهان خبر داد.

سرهنگ جواد درستکار گفت: کارشناسان مرکز مشاوره پلیس به منظور کاهش خروج مردم از منزل و ارائه مشاوره غیر حضوری از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر به صورت تلفنی خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: ویروس کرونا این روزها اکثر مردم کشورمان را درگیر کرده و باعث استرس،نگرانی و اضطراب بسیاری از افراد شده و می تواند سلامت روانی افراد را نیز به خطر بیاندازد.

این مقام انتظامی گفت: مشاوران مجرب مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان این بار نیز وارد میدان شده اند و آماده ارائه خدمات روانشناسی به شهروندان هستند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان اظهار داشت: شهروندان اصفهانی می توانند با شماره تلفن ۲۱۸۲۵۶۳۰ تماس و علاوه بر دریافت مشاوره در خصوص راههای کاهش استرس و اضطراب ناشی از این بیماری می توانند از دیگر خدمات این مرکز مانند مشاوره تحصیلی، خانوادگی، ازدواج و دیگر موضوع ها استفاده کنند.