به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سخنگوی وزارت خارجه با تسلیت مرگ اخلاق دولت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، گفت: بیش از سه هزار شهید در غزه تا کنون کودکان، بیش از ۲ هزار نفر زن و حدود ۵۰۰ نفر سالخورده بوده‌اند‌.   ناصر کنعانی روز دوشنبه در نشست خبری هفتگی خود اظهار کرد: ۲۴  روز […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سخنگوی وزارت خارجه با تسلیت مرگ اخلاق دولت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، گفت: بیش از سه هزار شهید در غزه تا کنون کودکان، بیش از ۲ هزار نفر زن و حدود ۵۰۰ نفر سالخورده بوده‌اند‌.

 

ناصر کنعانی روز دوشنبه در نشست خبری هفتگی خود اظهار کرد: ۲۴  روز از حملات به غزه می گذرد که صهیونیست‌ها در ابن حملات از همه اصول و خط قرمزها عبور و آمره بین المللی را نقض کردند. آنها ددمنشی را در حق نه فقط فلسطینیان بلکه جهان تمام کردند.

 

وی با تسلیت شهادت ۸ هزار فلسطینی که بیش از ۳ هزار آن کودک و دو هزار نفر زن و بیش از ۴۰۰ نفر سالخورده بوده اند، گفت: مرگ اخلاق در قاموس دولت آمریکا و برخی دولت های اروپایی به برای بشریت و ملت های آزاد دنیا که خود را در کنار مردم فلسطین می بینند تسلیت عرض می کنم.

 

کنعانی با یادآوری محمود درویش شاعر بلندآوازه فلسطینی و قرائت بیتی از او گفت فلسطینیان ملتی هستند که که ۷۵ سال جنگیدند و مبارزه کردند و سر خم نکردند‌.

موج