به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: طبق آمار رسمی ارائه شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، سهم خدمات (شامل امور گردشگری و دانش‌بنیان) از درآمدهای استان ۷۰ درصد است. ، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، سی‌ام آبان ماه در همایش گردهمایی شهرداران استان، اظهار کرد: در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: طبق آمار رسمی ارائه شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، سهم خدمات (شامل امور گردشگری و دانش‌بنیان) از درآمدهای استان ۷۰ درصد است.

، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، سی‌ام آبان ماه در همایش گردهمایی شهرداران استان، اظهار کرد: در اینگونه جلسات فرصت مناسبی برای تبادل نظر، اطلاعات و تجربیات فراهم می‌شود که بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: در استان اصفهان، حسب پیگیری استاندار و تصمیماتی که در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گرفته شده، محورهای اساسی توسعه استان در راستای اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد گردشگری تدوین و تنظیم شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: طبق آمار رسمی ارائه شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، سهم خدمات (شامل امور گردشگری و دانش‌بنیان) از درآمدهای استان ۷۰ درصد، صنعت ۲۵ درصد و کشاورزی ۵ درصد است.

زینلیان خاطرنشان کرد: از این رو شهرداری‌های استان نیز می‌توانند نقش بی‌بدیلی را در این زمینه ایفاء کنند البته شهرداران نگاه ویژه‌ای به این دو اصل و محور دارند که جای خورسندی دارد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود هر شهر برنامه‌های خود را در حوزه‌ای خاص ارائه و در زمینه برندینگ نیز بصورت پویا فعالیت کند.

زینلیان با تأکید بر اهمیت بسته‌های گردشگری، گفت: ۷۶ شاخص ارزشیابی نیز برای شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است که انتظار می‌رود شهرداران استان این شاخصه‌ها را به صورت ویژه مد نظر قرار دهند.